Att få tag på medicinen bortom tillstånd är väldigt farligt tilltag. Det utgöra allvarliga hälsorisker inklusive rättsliga påföljder . Denna medicin är ett kraftigt smärtstillande läkemedel vars primärt bör ges med noggrann övervakning . Att läkemedlet utan läkarens ordination kan beroende , svårigheter att andas och allvarliga s